Ozorków, 95-035 Łódzkie, ul. Wyszyńskiego 4
Infolinia: 793 220 630 (Pon-Pt 9.00 - 15.00)
E-mail: biuro@onyxlazienka.pl (Pon-Pt 7.00 - 15.00)

Najczęściej zadawane pytania



Najczęściej zadawane pytania

1.Jak zamawiać?

Zacznij od wybrania interesującego Cię produktu, po czym kliknij przycisk “Dodaj do koszyka”. Jeśli uznasz, iż znalazłeś wszystko to co Cię interesowało przejdź do zakładki zamówienie, by spersonalizować Twoją wysyłkę, metody płatności i niezbędne dane.

2.Czas dostawy?

Większość zamówień wysyłamy w przeciągu 24 godzin. Niekiedy zdarza się, iż na poszczególne produkty zamówienia należy poczekać trochę dłużej. Jeżeli termin realizacji zamówienia jest niezbędnie pilny zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu potwierdzenia szybkiej wysyłki towaru. W przypadku odbioru osobistego zalecamy uprzedni kontakt telefoniczny, by umówić się na dogodną godzinę.

3.Jaka firma kurierska dostarcza przesyłki?

Korzystamy z usług kurierskich firmy DPD.

4.Czy mogę otrzymać fakturę VAT

Każde zamówienie otrzymuje paragon, by utrzymać fakturę należy w zamówieniu wybrać odpowiednią opcję i wypełnić formularz z danymi.

5.Czy muszę się zarejestrować, by złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez zarejestrowanego konta.

6.Co należy wykonać w przypadku, gdy paczka przyszła uszkodzona?

Przykro nam z powodu takiego zdarzenia. Po zweryfikowaniu uszkodzenia przesyłki należy niezwłocznie spisać protokół przy obecności kuriera, bowiem stanowi to podstawę roszczeń. Po spisaniu protokołu szkody z kurierem proszę o przesłanie do nas na maila na adres biuro@onyxlazienka.pl skan protokołu szkody wraz ze zdjęciami uszkodzenia.

7.Jak złożyć reklamację?

W przypadku reklamacji proszę o maila na adres biuro@onyxlazienka.pl do nas z niezbędnymi informacjami dotyczącymi reklamacji jak i niezbędne dane w celu weryfikacji zamówienia.