Ozorków, Żwirki 30A
Infolinia: 793 220 630

Najczęściej zadawane pytania



Najczęściej zadawane pytania

Zacznij od wybrania interesującego Cię produktu, po czym kliknij przycisk “Dodaj do koszyka”. Jeśli uznasz, iż znalazłeś wszystko to co Cię interesowało przejdź do zakładki zamówienie, by spersonalizować Twoją wysyłkę, metody płatności i niezbędne dane.
Jeśli zamówienie zostało opłacone, należy oczekiwać na kuriera w przeciągu najbliższych 48 godzin roboczych. W przypadku odbioru osobistego zalecamy uprzedni kontakt telefoniczny, by umówić się na dogodną godzinę.
Korzystamy z usług kurierskich firmy DPD.
Każde zamówienie otrzymuje paragon, by utrzymać fakturę należy w zamówieniu wybrać odpowiednią opcję i wypełnić formularz z danymi.
Zamówienie można złożyć bez zarejestrowanego konta.
Przykro nam z powodu takiego zdarzenia, jednakowoż dopełniamy wszelkich obowiązków w zakresie pakowania asortymentu. Po zweryfikowaniu uszkodzenia przesyłki należy niezwłocznie spisać protokół przy obecności kuriera, bowiem stanowi to podstawę roszczeń. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
W przypadku reklamacji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź przy pomocy poczty elektronicznej.