Ozorków, 95-035 Łódzkie, Żwirki 30A
Infolinia: 793 220 630 (Pon-Pt 9.00 - 16.00)
E-mail: biuro@onyxlazienka.pl

Zwroty i reklamacje



Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.

Jak mogę zwrócić towar?

  • Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
    – nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    – zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).
  • Wypełnij formularz zwrotu towaru pobierz formularz i prześlij go na adres biuro@onyxlazienka.pl . Poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. 
  • Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:
    ONYX Robert Mucha
    ul. Żwirki 30A
    95-035 Ozorków

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi.

Reklamacje

1. Reklamacje dotyczącą wad towaru lub braków części składowych zamówienia Kupujący powinien zgłosić Sklepowi pod adresem: biuro@onyxlazienka.pl przesyłając odpowiednim formularz reklamacyjny  pobierz formularz

2. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu czyli faktura VAT lub paragon.

3. Cały opis procedury reklamacji jest opisany w punkcie 6 w zakładce REGULAMIN.

Podsumowanie

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3-5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w Punkcie Odbioru Osobistego – Ozorków.